Naam:
156

Over ons

Je gezicht

is je eigen weerbericht

als je in de spiegel kijkt

kun je je eigen bui zien hangen

***

Jan 't Lam

Over onze reis

Jochem en Joyce, bijna 10 jaar samen, hebben erge zin in een tijdje een ander leventje en gaan het avontuur aan om 3 maanden door zuidelijk Afrika te gaan reizen. Andere dagindeling, ander besef van tijd, andere gedachtes. Nieuwe omgeving, cultuur, mensen en taal. Zuid Afrika en Namibie staan in ieder geval op het programma, maar wie weet hoe het reisplan gaat verlopen. Met alleen een retourtje Johannesburg en een gehuurde “wicked camper” voor een deel van de reis vertrekken we 10 februari. We kijken er erg naar uit en zijn nu nog bezig met de laatste dingetjes die we willen regelen. We plannen niet teveel en kijken vooral ter plekke hoe het gaat en wat we leuk vinden om te doen. Een ding is zeker, in Kaapstad gaan we Sharona, Joyce haar zusje, weer zien die daar stage loopt.

Reizen jullie een beetje met ons mee?

Liefs Jochem en Joyce

Bezochte landen

Wij hebben 21 landen (9%) bezocht:

Argentinië, België, Bolivia, Chili, Cyprus, Duitsland, Ecuador, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Indonesië, Italië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Peru, Spanje, Thailand, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten.