Happy days

4 februari 2010 - Breda, Nederland

Een jaar geleden hadden we niet kunnen denken dat we deze reis nu zouden gaan ondernemen. De plannen zaten al wel een hele tijd in ons achterhoofd, maar nu staat het op ons voorhoofd geschreven.

Waarom Afrika? We konden eigenlijk niet kiezen uit de hele wereld en omdat Sharona, Joyce haar zusje, stage loopt in Kaapstad en wij ook nog nooit een voet op Afrikaanse bodem hebben gezet, is dit de keuze geworden. Er is geen strak plan, maar wel heel veel goede zin. We zien wel waar we uitkomen allemaal.

Allebei nu al vrij van werk, zijn we volop aan het genieten van de vrije dagen thuis in Breda. Gezellige afspraken met vrienden en familie, laatste inkopen en inentingen en vooral alles op ‘t gemakje.

Zaterdag nog een gezellig feestje voor vertrek en verjaardag Joyce.

Reizen jullie een beetje met ons mee?

J&J

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Caro:
    5 februari 2010
    Ik ben er ook klaar voor, laat de verhalen maar komen... Super voor jullie dat het gaat gebeuren!
    Gaan zaterdag even lekker op proosten!
  2. Petra & Paul:
    Hi lieverds,

We love you sooooo much ♪. Enjoy enjoy!

P&P
  3. Bass:
    5 februari 2010
    wis niet dat jullie getrouwd waren....
  4. Stefan ten Have:
    5 februari 2010
    gelinkt via P&P: heel goed!
    ik wens jullie een prachtige tijd daar.
    zal af en toe verhaaltjes lezen en fotootjes kijken.
  5. Sharona:
    6 februari 2010
    Tot heel snel, hè? ik hou jullie op de hoogte!
    Heb zin om jullie weer te zien in Cape Town!!!!
    Het is hier top! Ik weet zeker dat jullie dat ook vinden!
    Tot gauw!

Liefs,
  6. Mams en Paps:
    6 februari 2010
    Lieve Kids,

Super dat jullie nu eindelijk drie maanden op reis gaan naar Zuid Afrika. We wensen jullie een fijne reis met veel indrukken en belevenissen. We weten zeker dat deze reis jullie geweldig zal bevallen en naar meer zal smaken.
    Vanmiddag proosten we hierop !!!!

Veel liefs Willy en Harry
  7. Maikel, Nathalie, Danique, Marijn en HIlke:
    7 februari 2010
    Hoi Hoi,

Heel veel plezier toegewenst met jullie mooie reis. Geniet ervan!!
    We zijn erg benieuwd naar de verslagen en foto's op de site. We gaan het zekers volgen!!

Groetjes van Maikel, Nathalie, Danique, Marijn en Hilke
  8. Desiree:
    8 februari 2010
    "Wis niet dat jullie getrouwd waren..."????? Wij ook niet want we waren niet uitgenodigd voor het feest! Goede reis, veel plezier en hou ons op de hoogte.

Groetjes,
    Desiree
  9. Mireille:
    8 februari 2010
    Super veel plezier in Afrika en doe ze in Zuid-afrika de groeten van me! En pas op voor de bavianen, he.....de ramen dus dicht houden van jullie camper als ze in de buurt zijn.

Groet Mireille