Lesotho - school

2 maart 2010 - Butha Buthe, Lesotho

Joyce met Claire en Anthony voor het schoolgebouw

Lesotho - school

Deze foto werd gemaakt op 2 maart 2010 in Butha Buthe, Lesotho.

1. Astrid van 't Hof:
    30 maart 2010
    Jeetje, wat een waanzinnig avontuur en een onvergetelijke ervaring maken jullie mee zeg. En dan die foto's, echt supermooi en ben ook al helemaal verkocht!!!! Ja en dat die schoonheid een keerzijde heeft, zoals aids, rascisme, vele weeskinderen is natuurlijk erg heftig en dat zal je altijd bijblijven.

Ja, het duurde even voordat ik op de weblog zat maar nu ga ik jullie helemaal volgen. ik heb de atlas al opengeslagen zodat ik precies kan zien waar jullie zitten en jullie vanaf nu helemaal kan volgen. echt top dat jullie dit doen!!! en je bent gewaarschuwd he, vanaf nu wil je nog meer van die lange en verre reizen ;-).

hier verder alles prima en ik ga komende donderdag 1 april weer aan het werk. zie ik alle collega's weer en heb zin om iedereen weer wat regelmatiger te zien.
    Met de kindertjes gaat t allemaal goed. Daan is alweer 4 maanden en is een superschatje. hij lacht veel en is meestal erg vrolijk en tevreden (hij lijkt natuurlijk erg veel op mij ;-))

verder niet zoveel spannends hier; genieten jullie maar van al het moois en alle indrukken daar.
    Nog veel reisplezier en tot mails.

Astrid